2014. szeptember 2., kedd

41.rész

Sziasztok!Megérkeztem a következő résszel,tudom,hogy hamarabb ígértem,de rendezvényekre kellett mennem felszolgálni és nem nagyon volt időm írni,de most végre kész és meghoztam nektek,remélem tetszik!Nem akarok sokat prédikálni nektek,csak azt vettem észre,az előző rész nem tetszett?(kevés megtekintés,kevés hozzászólás)Ha ez tényleg így van,nyugodtan adhattok ötletet a következő részhez,s mivel már van chat,azt is nyugodtan használhatjátok.:)

Másnap reggel,szintén későn keltünk fel,de szerencsére nem voltunk késésben,mert ma nem volt első óránk.
Lassan felkeltem,barátom viszont még javában az igazak álmát aludta,lementem a konyhába elkészíteni a reggelimet,majd amikor elfogyasztottam a reggeli finomságot saját fürdőszobámba vettem az irányt,lezuhanyoztam,fogat mostam,elkészítettem a leheletnyi sminkemet,majd hatalmas gardróbomban kezdtem el megkeresni a mai napra tökéletesen illő ruhát.
Ezt a virágos felsőt vettem fel,kedvenc fekete szoknyámmal és egy hozzá illő cipővel.



Még mindig alvó barátomat pedig,egy az arcára hintett lágy csókkal ébresztettem,aki hála képp magára rántott,s lágy csókkal viszonozta ébresztésem.
-Kicsim,ne most,el fogunk késni,ha nem kelsz fel azonnal!-nevettem el magam.
-Ugyan már,egy kis késés még bele fér.Különben is,még haza kell mennem átöltözni,ebben a ruhában nem mehetek ma is!-mosolygott.
-Kelj fel,akkor még lesz időd haza menni!-vettem komolyra a dolgot.
-Igen is kisasszony!-idétlenkedett.
Felöltözött,megreggelizett,majd hozzájuk igyekeztünk,gyorsan lezuhanyozott,felöltözött egy másik ruhába,s az autóba beszállva indultunk el az iskola felé.
Út közben kedvenc zenénket hallgattuk,s lassan,de biztosan beértünk az iskolába is,annak a pár órának,ami ma volt,igen csak hamar vége lett,olyan hamar eltelt az idő,de lehet,hogy csak én éreztem ezt így.
Nem együtt mentünk haza,ugyan is neki volt még valami dolga,amiről nem árult el semmit,most pedig éppen Leahért megyek az oviba,majd innen a nagyiékhoz,oda pedig anya fog értünk jönni.
Már a nagyinál vagyunk,s egész jót beszélgetünk nagyapával,míg húgom nagymamával játszik,nagyapa épp belekezdett valamibe,amikor elkezdett csörögni a mobilom.
-Szia Dallas!-köszöntem.
-Szia király lány,nem lenne kedved beülni valahova,úgy unatkozunk a srácokkal.
-De mehetünk,és merre vagy hova?
-Starbucks vagy a játékterem?
-Még eldöntjük,20 perc múlva a parknál?
-Oké!Akkor ott találkozunk!-nyomtam ki a készüléket.
Gyorsan összeszedtem magam,majd gyalog el is indultam volna,de ekkor kopogtak az ajtó,s mivel a közelben voltam kinyitottam azt.
-Szia,te hogy-hogy itt?-néztem kérdően.
-Nem láthatom a barát nőmet?-jelent meg kacér mosoly arcán.
-Elmentem,majd jövök!-kiabáltam nagyapának.
Becsuktam magam mögött az ajtót,majd barátom tarkója mögött összekulcsoltam kezemet,s lágy csókot leheltem ajkaira,amit ő folytatott.
Csókunkat megszakítva beszélni kezdtem.
-Figyelj,meg van beszélve,hogy a srácokkal találkozunk a parkban és onnan beülünk majd valahova,van kedved jönni?-mosolyogtam rá.
-Megyek,addig is szemmel tarthatlak!
-Ezt most hogy érted?Nem bízol bennem?-vettem komolyra a dolgot.
-Látnod kellene az arcodat!-nevetett fel.
-Ez egyáltalán nem vicces fiatalember!-nevettem végül én is.
Gyönyörű barna szemei és puha ajkai között jártattam tekintetemet,s még egy utolsó puszit nyomtam szájára,majd el is indultunk.
-Sziasztok srácok!-köszöntünk,miután megérkeztünk.
-Sziasztok!-köszöntek vissza egyhangúan.
-Nos akkor merre megyünk?-kérdeztem.
-Bowling?!-szólalt meg Dallas egyik haverja.
-Oooké!-mondtam,majd elindultunk.
Pár perc séta után meg is érkeztünk a plázában elhelyezkedő játékteremhez,ahol kibéreltünk 2 pályát,majd belekezdtünk a játékba.
Justin,én,Luke és Dave voltunk egy csapat,Dallas,Tom,James,Nick a másik.
A játék közazte fele,tartottunk egy kis fél idei pihenőt,a srácok a pultnál ittak Justin és én a pálya mellett lévő kanapén ültünk,pontosabban én az ölében ültem,s apró csókokat váltottunk,míg a pultnál Dallason és Tomon kívül,mindegyik fiú minket nézett,majd "huuú"-ni kezdtek.
-Van valami probléma?-kérdezte Jus a fiúkat.
-Gyertek játszunk tovább!-intettem nekik.
-Ez meg mi volt?-kérdezte J.
-Ne foglalkozz velük,gyere!-húztam föl a kanapéról.
Folytattuk a játékot,majd az egyik dobásom után,ami eléggé bénára sikeredett Luke kicsit segített a következőnél.
Egyik kezével a golyót segített fogni,a másikkal pedig a derekamat fogta,ezt persze Juss is észre vette,s miután a labdát sikeresen elgurítottuk ezt tudomásunkra is adta,ugyan is egyből neki rohant a srácnak és rendesen behúzott neki.
-Kellett ez neked?-kiabált vele.
-Micsoda?Hozzá sem nyúltam haver!-válaszolt.
-Nem vagyok a haverod!És minek fogdosod a csajomat?
-Csak segítettem neki,ember állj már le!
-Te csak ne ugass nekem "haver"!-fogta szorosra a srác nyakán a ruhadarabot.
-Justin hagyd már,állj meg,higgadj le!-álltam közéjük,bár ne tettem volna meg.
A kezét a levegőbe emelte,majd legyintett és leengedte azt,s az arcomon csattant,a hatalmas tenyér nyom pedig beterítette arcomat.





-Ezt nem így akartam,kicsim jól vagy?-állt elém.
-Miért kellett ez?-kérdeztem vissza könnyes szemmel.
-Most azonnal haza megyünk!Te,te pedig jobb,ha vigyázol,mert ha megtalállak beverem a képed "haver"!-válaszolt idegesen.
Kiléptünk az ajtón,majd egyenesen nagyszüleim háza fele vettük utunkat,mivel Juss otthagyta a kocsiját,majd miután megérkeztünk,s látva,hogy Leah már nincs ott,haza vitt .
Vezetés közben is elég ideges volt még,e miatt túl gyorsan hajtott és néhány piros lámpán is sikerült áthajtania.
Otthon viszont meglepődtem viselkedésén.
Anya vacsorát készített,leültünk hozzájuk mi is,majd kellemes beszélgetés után felmentünk a szobámba,lefürödtem,ahogyan azt utánam Justin is megtette.
Az ágyon fekve beszélgettünk a ma történtekről.
-Tudom,hogy túlzásokba estem,de nem szeretem,ha rajtam kívül valaki más ér hozzád!
-Tudom milyen vagy,de részemről nem jelentett semmit.Téged szeretlek!-mosolyogtam rá.
Hosszan elhúzódó csók csatába kezdtünk.

https://www.youtube.com/watch?v=1lQtoRFaLsA 



Folytatás képp,lekerült rólam virágmintás felsőm,majd barátomról is fekete pólója,pár perccel később,lecsúsztatta rólam szoknyámat,s én szintén lenyúztam róla nadrágját.



Egy szál fehérneműben feküdtünk az ágyon,folytattuk előbb elkezdett tevékenységünket,végül az alsónemű is lekerült mindkettőnkről.
Szenvedélyes csókokat váltottunk,testünk összeért,csípőjét mozgatva puha bőre enyémet simította.
Elsőre nem voltam biztos benne,hogy ezt akarom,mert eszembe jutottak a fájó 
emlékek,majd még is csak megadtam magam a "gondolatnak".
Néha-néha halk sziszegés hagyta el számat,a pillanatnak éltem,éltünk mind a ketten,nem gondoltunk semmi másra,csak élveztük a pillanatot.
Elváltunk egymástól,s levegő után kapkodva feküdtünk az ágyon mind a ketten.



Csodálatos pillanatok voltak,de remélem tényleg szeret,s nem csak beetetett azért,hogy megfektethessen,majd pedig ezzel dicsekedjen a haverjainak.

Hiába érzed úgy,hogy valaki szeret,ha elég jó színész,s simán megjátssza az egészet és játszik az emberek érzelmeivel,te pedig észre sem veszed mindezt.

Ez lett volna a következő rész,s tudom rengeteget késtem vele,de alkotói válságba kerültem,sajnos nem volt semmiféle ihletem a részhez,s tudom ez sem a legjobb,de igyekeztem,várom a hozzászólásokat,mert addig nem hozom a következő részt! :(



2 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon jó a blogod!!imádom hozhatnád a kövi részt ^^ 1 nap alatt olvastam el az eddigi összes részt..új olvasód vagyok!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm,örülök annak,ha tetszik és,hogy új olvasóm vagy!
      Hamarosan hozom a következő részt is,remélem továbbra is követed a történetet,addig is nézz be a másik blogomba lovetrianglewithjustinbieber.blogspot.hu,oda is hamarosan felkerül majd az új rész!:)

      Törlés