2014. augusztus 13., szerda

40.rész

Sziasztok,hát meg is hoztam nektek az új részt,méghozzá azért "ilyen hamar",mert most volt ihletem és kedvem is írni(sajnos ez nem mindig van így),és persze azért,mert nagyon örültem annak,hogy az előző részt amikor kitettem az egész blogra 2 nap alatt több mint 200 megtekintés érkezett,s ez nagy örömet okozott nekem!Bár a kommentek nem gyűltek össze,de ez most nem baj,na de kezdjünk is bele.Jó olvasást! :)


Nagyon élveztem a futamot és az az adrenalin,ami akkor szabadult fel belőlem,amikor én is kipróbálhattam az egyik kocsit,valami eszméletlen jó érzés volt,s úgy éreztem semmi gondom nincs,csak szállok gondok és bajok nélkül,még Justinra sem gondoltam.
Persze az utána következő ünneplés sem maradhatott el.


Let's drink


Party

Alkohol terén,most próbáltam vissza fogni magam,ami nehezen,de sikerült,még teljesen tudatom alatt voltam pár pohárka ital után.
A buli is már javában tartott,amikor kaptam egy üzenetet,elsőnek nem is foglalkoztam vele.
Feladó:Justin
"Találkozzunk,beszélni akarok veled!"
Visszacsúsztattam a készüléket farmerem zsebébe.
Később viszont a feladó miatt nem bírtam ki,hogy ne válaszoljak.
Címzett:Justin
"Most nem érek rá,nem vagyok otthon és lehet,hogy beszélgetni sincs kedvem!"
A választ azonnal meg is kaptam.
"Hol vagy?Oda megyek!"
Nem tudom mit akar az éjszaka közepén megbeszélni,ami ilyen fontos lehet,ezért írtam is a választ.
"Bulizok,de most nem akarok beszélni.Jó éjt!Szia."
Erre én már semmi féle választ nem kaptam,így gondoltam végre jóra fordul az éjszaka és bulizhatok tovább,de ez még sem így lett.
A tánc térre belépve a tömeg ketté vált,mint ha valami hírességet engedtek volna be.
Csalódottságomra,amikor abba hagytam a táncot és megfordultam nem tévedtem abban a kijelentésemben "mint ha egy hírességet engedtek volna be",mert ez teljes mértékben így is volt.
Abban a pillanatban sikerült megpillantanom azt a személyt akivel az előbb váltottam pár üzenetet.



Mire oda ért volna hozzám,addigra én leültem az egyik sarokban elhelyezett kis dohányzó asztalhoz,nem dohányozni,hanem pihenni és ott volt a nem rég vett koktélom is.
A zene halkan még hallatszott,most kivételesen ez az egy zene nem volt annyira bulisnak mondható,de nem baj,mert attól én még szeretem.

https://www.youtube.com/watch?v=qdsTUfDTEhQ

Egyet kortyoltam italomból,majd mire a poharat vissza helyeztem az asztalra,az említett személy is ott állt előttem.
-Szia!Beszélhetünk?-kérdezte J.
-Szia,mondtam,hogy most nem akarok beszélgetni,nem voltam érthető?És amúgy is honnan tudtad azt,hogy itt vagyok?
-Telefon szám alapján bemértem a mobilod tartózkodási helyét.Kijönnél?
-Menj!-válaszoltam kicsit flegmán.
Nagy nehezen végigvonszoltuk magunkat a tömegen,persze Justin fogta a kezemet,ne hogy elmenjek mellőle.
-Mi annyira fontos,hogy meg kellett zavarni?-fontam össze karjaimat mellem alatt.
-Tudod,volt elég időm és sokat gondolkoztam azon a telefon híváson és amit akkor mondtak.
-Igen és?
-Arra jutottam,hogy én nem egyszer megtettem ezt amint tudod azt te is,s emiatt nem akarlak elveszíteni.Ugyan úgy szeretlek,ahogyan az elején és ezen semmi nem változtat!
-Tudod ezt az előtt kellett volna megtenned,mielőtt meglátlak téged és Kendallt pár utcányira a házunktól vígan nevetgélni.
-Akkor be voltunk drogozva mind a ketten,de semmi nem történt.
-Szóval már a drogozást is újra kezdted,azt is csak a haverjaidnak köszönheted!
-Nem kezdtem újra,az csak egy egyszeri alkalom volt,kérlek szeretlek!
-Akkor kellett volna gondolkoznod,nem pedig most,ezt én most itt befejezem...majd beszélünk.Szia.
-Holnap hívlak!Szia.
Utoljára hátrapillantottam,s láttam,hogy csalódottan távozott.



Én is csalódott voltam,nem erre a reakcióra számítottam magamtól.
Már a buliba sem volt kedvem vissza menni,így elindultam haza.
Sikerült a fejemet kiszellőztetni,az a kevés alkohol hatása is továbbállt,hosszú séta után megérkeztem hűn szeretett otthonomhoz,felmentem a szobámba,lefürödtem,majd az ágyba feküdtem és elő vettem laptopomat.
Felnéztem a közösségi oldalaimra,utoljára a twitteremet néztem,s ott meg is akadt a szemem valamin.
"@justinbieber
I'm so sorry

Egy apró könnycsepp csordult le arcomon,majd laptopomat arrébb téve álomra hajtottam fejemet.
Másnap majdnem délig aludtam,de utána sem csináltam semmit,csak punnyadtam a húgommal együtt,megnéztünk 1-2 részt a Spongya Bobból,hiszen ez Leah egyik kedvenc meséje,majd később dalokat kezdtem énekelni,ha még is elmegyek a jövőhéten az egyik lemez kiadóhoz,akkor teljesen felkészülten menjek oda a próba felvételre,persze csak ha leszerződtetnek.
Az este is hamar elérkezett,Justin viszont nem hívott fel,lehet,hogy megint csak át akart verni és ugyan úgy megcsal?
Minden esetre rájöttem,amit tegnap mondtam neki nem volt helyes,hiszen tényleg még mindig szeretem,s ő amit tett velem,ahhoz képest az a kis csók egy semmi volt.
Nem túl sokáig emésztettem magam ezen,mert nagyon fáradt voltam még a buli miatt,így hamar elaludtam.
Reggel eléggé késésben voltam az óráimról,így nem nagyon küszködtem a sminkeléssel,gyorsan felkaptam magamra valami iskolába illő ruhát.



Leszaladtam a konyhába a reggelimért majd táskámat a vállamra kapva indultam útnak az iskola fele.
Beérve a suliba találkoztam Sarahval a folyosón,így bekísért a termünkbe,ahol a padomon egy hatalmas csokor rózsa ékeskedett,persze a pár lány aki bent volt a terembe kíváncsian nézték,hogy kitől is kaphattam,viszont magam sem tudtam meg,csak gondoltam,mert nem volt benne semmiféle kis üdvözlőlap.
-Húú csajos,kitől kaptad ezt a csokrot?-kíváncsiskodott Sarah.
-Igazából nem tudom,csak sejtem,hogy ki is lehet az a személy!-mosolyodtam el.
Ekkor az a személy akire én gondoltam belépett az ajtón a terembe,akaratlanul is mosolyra húzódott a szám.
Közelebb jött hozzánk,majd egyenesen rám vetette szemeit.
Kezemben volt a csokor,úgy álltunk egymással szemben.
Az igazat pedig megvallva nem tudtam és nem is volt okom arra,hogy haragudjak rá,neki lett volna indoka,de megbocsájtott.
-Tetszik?
-Igen!-válaszoltam boldogan.
-Akkor én nem is zavarok,meg amúgy is mennem kell órára.Sziasztok.-köszönt el Sarah.
Justintól kaptam egy csókot,majd amikor leültem a helyemre végigsimította arcomat és helyet foglalt mellettem.




  

Megkezdődtek az órák,délben volt egy ebéd szünet,amit Sarahval töltöttem,majd ezután következett még két óra ami rettentően hamar eltelt.
Annyira boldog voltam,szinte az egész napot együtt töltöttük Justinnal,kivéve a tánc órát,amit a lányoknak és fiúknak külön tartanak.
Suli után együtt indultunk el haza Jussal,vagyis csak úgy volt,hogy haza megyünk.
-Most mielőtt haza viszlek még el kell mennem valahova.
-Rendben,csak siessünk kérlek!
Beszálltunk az autóba ,úgy 10 perc utazás után megérkeztünk egy hatalmas épülethez,ami bevallom már ismerős volt számomra.
Beszálltunk a liftbe,majd a negyedik emeletre érkezve kiszálltunk és egy ismerős arccal találkoztam.
-Scoo meghoztam a lányt!
-Rendben,akkor nézzük mit is tud a kicsike!Detti kérlek fáradj be abba a szobába és ha meghallod a dallamot a lapon lévő szöveget kezdd el énekelni.
-Rendben,megyek.-fogadtam szót.
Úgy cselekedtem,ahogy Justin producere mondta,elénekeltem a megadott dalt,majd kifáradva a hang szigetelt szobából Scoo egyből gratulált nekem.
-Nos akkor mit mondasz Braun benne vagy?
-Háát,nem is tudom...persze,hogy benne vagyok!Hozom a szerződést,addig várjatok itt!
-Oké!-válaszolt J.
-Justin ez,ez most mi volt?És milyen szerződésről beszélt?
-Tudom,hogy az a vágyad,hogy énekes nő legyél,én pedig elintéztem neked.Scooter felajánl neked egy szerződést és ezentúl ő és a csapata fog veled dolgozni,persze,ha elfogadod.
-Ezt komolyan mondod?-döbbentem le.
-Igen minden teljesen komoly és valós!
Egyenesen a nyakába ugrottam örömömben,teljes mértékben boldog voltam.
A mai napom nem is lehetett volna jobb,vagy is az még eldől,de minden esetre jó nap volt,egy kis hatás szünet után megint egymásra találtunk és úgy látszik,hogy az álmom is valóra fog válni és ennek nagyon örülök.
Miután aláírtam az összes papírt,pezsgőt bontottunk,persze tekintettel arra,hogy Juss még ma vezetni fog,csak alkohol menteset ittunk.
Vége az ünneplésnek,haza indultunk,hogy közöljem anyával a jó hírt.
Így is lett,majd felmentünk a szobámba,bezártam az ajtót,majd az ágyra feküdtünk,filmet néztünk,majd amikor végeztünk a filmmel és épp beszélgettünk barátom mobilja megcsörrent.
Üzenetet kapott Chertől.
"Justin tudom,engem szeretsz,az a reggeli dolog,hogy megsimítottad az arcom,tudom,nem kamu volt.Szeretlek!"
Ezen mind a ketten hatalmasat nevettünk,Justin mobilját az éjjeli szekrényre helyezte,majd fürdés után mellkasára hajtottam fejemet,s így tértünk nyugovóra.

Ez lett volna a rész,várom a kommenteket,és most vettem észre,hogy bővült a feliratkozók száma egy fővel aminek nagyon örülök és nagyon köszönöm!:)

2 megjegyzés: